През 2004 г. Японската сладоледена асоциация промотирала сладолед „сурово конско месо“ с надеждата, че този вкус ще увеличи популярността на сладоледа.
Реклама
През 2004 г. Японската сладоледена асоциация промотирала сладолед „сурово конско месо“ с надеждата, че този вкус ще увеличи популярността на сладоледа.
©2006-2021„Уеблинк Медиа“ ООД
Всички права запазени. Всички текстове и изображения, публикувани в vratovrazka.bg са собственост на „Уеблинк Медиа“ ООД и техните партньори и са под закрилата на Закона за авторското право и сродните му права. Използването и публикуването цялото съдържание на сайта или на част от него без разрешение/откупено авторско право от „Уеблинк Медиа“ ООД е забранено. Условия за ползване.