Наскоро изследване на Journal of Marketing Communications показа, че мъжете с брада се смятат за по-достойни за доверие отколкото онези от нас, които са гладко избръснати.
Учените показали на доброволците снимки на мъже, рекламиращи различни продукти. На част от снимките мъжете били с бради, на други същите мъже били избръснати.
Доброволците решили, че онези с брадите имат по-голям опит и повече знания. И като цяло били по-достойни за доверие.
Трябва все пак да се отбележи, че по-достойни за доверие били мъжете с бради, които рекламирали продукти като паста за зъби и телефони. При рекламите на бельо гладко избръснатите мъже били оценени като по-достойни за доверие.
Изследването е включвало мъже с поддържани бради със средна дължина.
Дали има нещо вярно във всичко това? Сподели в коментарите!
снимка: Pierre LaScott, Flickr