Честото проверяване на пощата вреди на работата ти – това показва проучване на университета „Ървайн”, Калифорния.
Учените поставили на група доброволци устройства за измерване на сърдечната дейност и започнали да следят как се променя тя, докато хората извършват различни задачи в офиса. Оказало се, че хората, които най-често проверяват електронните си пощи, са най-стресирани. Онези, които не проверявали имейлите си, показвали доста повече спокойствие и били по-продуктивни.
Това е свързано със старата истина, че колкото повече неща правиш едновременно, толкова по-стресиран си и толкова по-зле се справяш с нещата, с които си се заел. Обратно, ако не прекъсваш работата си през една минута, за да провериш електронната поща, можеш да се концентрираш по-добре и да си по-продуктивен.
снимка: sxc.hu