6 съвета за телефонните бизнес разговори

0
1126

Телефон 

Реклама

Телефонният разговор по работа е нещо, в което е важно да си добър, независимо от професионалната ти сфера. Ето няколко неща, които ще ти помогнат да се усъвършенстваш в тази област:

1. Напиши си няколко точки

Какво трябва да кажеш на човека отсреща? Напиши си няколко основни точки, които трябва да покриеш, за да не пропуснаше нищо важно. Записването ти помага и да организираш мислите и думите си.

2. Основната точка е целта на разговора

Какво искаш да постигнеш с този разговор? Как искаш да свърши той? Ако не можеш да отговориш на тези въпроси, изобщо недей да вдигаш слушалката. Ако можеш, запиши си отговора с две думи – това е най-важната от точките, по които водиш разговора.

3. Оптимизирай времето на разговора

Бизнес разговорите по телефона трябва да са кратки. Когато звъниш на някого по работа, ти прекъсваш онова, което той е правил допреди малко. И което вероятно ще трябва да продължи да прави след разговора ви. Така че бъди кратък, ясен и не изпадай в излишни обяснения.

Ако на теб ти звънят по работа и ти не можеш да отделиш повече от две минути, кажи го. Обясни, че в момента не можеш да говориш много, и ако разговорът изисква повече време, уговорете са за по-късен час, в който ще си по-свободен.

Още няколко неща…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here