20 перфектни храни за перфектна форма: част 1

0
85

Човек е това, което яде.

Реклама

Ако се съмняваш в истинността на тази мисъл, представи си как се чувстваш след някоя празнична трапеза с няколко поредни ястия, десерт и алкохол; и как с чувстваш след лека вечеря от чисто месо и салата.

Много хора свързват здравословното хранене с диетично хранене, което обаче не е точно така. Здравословното хранене включва разнообразни – не задължително нискокалорични, – пълноценни храни, които допринасят за физическото и умственото здраве.

За да се чувстваш добре – и за да изглеждаш добре, – е необходимо всяко нещо, което слагаш в устата си, да е едновременно хранително и полезно.

Едно добро начало е да включиш в храненето си няколко пълноценни храни:

Пуешко

1. Пуешки гърди

Най-добре без кожата. 100 грама пуешки гърди ти дават 24,5 грама протеини и около 75 калории. Освен това в пуешкото има витамини от B-групата, цинк (който се свързва с нормалното производство на сперматозоиди) и селен (за който се смята, че има противораково действие). Пуешкото е богато и на аминокиселини и почти не съдържа наситени мазнини.

2…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here