Фитнес формула според пола

0
25

Фитнес

Реклама

Мъжете искат повече маса, а жените – да са по-слаби – това казват фитнес експерти, цитирани от „Ройтерс“.

Хормоналните и структурните различия между мъжките и женските тела определят различните нужди и цели във фитнеса.

При мъжете например здравото сърце е особено важно, тъй като като цяло сърдечните проблеми се появяват при мъжете на по-ранна възраст. За тази цел е добре да се правят кардио активности с ниско натоварване като например колоездене и плуване.

Жените от своя страна имат по-често проблеми с костите, особено над 40-годишна възраст, поради което е добре още от млада възраст да се съсредоточат върху аеробни упражнения с достатъчно натоварване като тичане, степ аеробика и скачане на въже.

Също така е важно всеки да тренира по начин, който го кара да се чувства добре. При мъжете например гъвкавостта естествено намалява с годините, което означава, че упражненията, които изискват гъвкавост (например йога или пилатес), не са толкова подходящи за мъжете, колкото са за жените. За мъжете са по-подходящи по-интензивните тренировки, тичането на дълги разстояния и т.н.

снимка: sxc.hu

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here