6 здравословни навика

0
36

Четка за зъби

Реклама

4. Поддържай здрави зъби

Лошата хигиена на устата увеличава риска от заболявания на венците. Поддържането на здрави зъби включва както редовното миене, така и почистването с конец за зъби.

5. Поддържай социалните си връзки

Приятели, колеги, познати от клуб или курс – всички тези връзки се отразяват добре както на физическото, така и на психическото здраве. Социалните контакти ни дават полезна информация, както и емоционална подкрепа. Колкото и далечна да изглежда връзката между активния социален живот и здравето, тя съществува и можеш да се възползваш от нея, като се обадиш на някой стар приятел, когото не си виждал отдавна.

6. Пий достатъчно вода

Близо 70% от човешкия организъм е вода. Затова тя е особено важна за поддържането на здравето и удължаването на живота.

Водата е необходима на организма ни за регулирането на температурата му, за защитата на ставите и органите и за пренасянето на кислорода до клетките. Затова не забравяй да си набавяш достатъчно вода всеки ден.

 

Здравословните навици понякога се поддържат и упражняват по-лесно, отколкото ти се струва. Да походиш малко, да изпиеш чаша вода и да намериш десет минути за сутрешна закуска не е толкова трудно. Ако успееш да направиш здравословните навици и приятни, ще видиш, че това не само ще те накара да се чувстваш по-добре физически, но и ще повиши настроението ти.

снимки: sxc.hu

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here