Перфектната тройка

0
2

Тройка

Реклама

Спрете за момент еротичните асоциации. (Ако ви се чете за такава тройка, вижте тук.) Ако обаче ви се чете за грижа за перфектното ви тяло, това е мястото.

Става въпрос не за шведска тройка, а за перфектната тройка във фитнеса.

Перфектната тройка е: хранително-тренировъчен режим, фитнес инструктор и подходяща фитнес зала.

1. Хранително-тренировъчен режим:

Хранително-тренировъчният режим включва хранене и тренировки в зависимост от целите ви. Тези две неща не могат едно без друго. Да ги разделите е голяма грешка.

Храненето

За да се възстанови тялото ви от тежката тренировка, то се нуждае от белтъчини, въглехидрати, мазнини, витамини и минерали. Всякакви диети от сорта на глад, когато се стремите да сваляте мазнини, и на безразборно хранене, когато качвате, не работят. А и са ненужни експерименти със здравето ви.

Белтъчините са ви необходими за запазване или покачване на мускулна маса. По време на тренировка се получават микро разкъсвания на мускулни влакънца, които се възстановяват или нарастват по време на почивката благодарение на белтъците. Ако не приемате достатъчно белтъчини, тялото ви започва да черпи такива от мускулите ви, т.е. мускулите се разграждат. Ако това продължи системно, ще загубите не само мускулна маса, но ще си докарате и проблеми със здравето.

Въглехидратите са необходими за енергия, която ви трябва за качествена тренировка. Когато тренирате за маса, без тях е немислимо. Когато пък тренирате за релеф, те присъстват в малки количества и се приемат добавки, поддържащи кръвната ви захар на средно ниво.

Мазнините…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here