Цената на едно лого - Страница 6 |
Четвъртък, 23 Август 2012 12:26 Написано от Vratovrazka.bg |
Страница 6 от 7
Pepsi – $1 000 000 През 2008 г. Pepsi решават да създадат нова идентичност на компанията, която включва ново лого и променен дизайн на всичките им продукти. За новата си идентичност те плащат на Arnell Group $1 000 000. Допълнителни $1,2 милиарда обаче плащат за промени по отделните си марки напитки. BBC променят логото си заради интернет... |
Подобни статии
Краят на Америка в 80 сценария – четвърта част
Последните 20 сценария: ледена епоха, топлинен шок или военен преврат... [още]

Последните 20 сценария: ледена епоха, топлинен шок или военен преврат... [още]
Шантави закони – 1
Някои от тези странни закони са се появили преди много години и никой не помни как... [още]

Някои от тези странни закони са се появили преди много години и никой не помни как... [още]