Цената на едно лого - Страница 4 |
Четвъртък, 23 Август 2012 12:26 Написано от Vratovrazka.bg |
Страница 4 от 7
Nike – $35 Това вероятно е най-известното „евтино” лого, чиято създателка е получила за труда си $35. През 1971 г. един от основателите на Nike – Фил Найт – поръчва на студентката по графичен дизайн Каролин Дейвидсън да му направи лого. Когато тя му показва вече известното ни лого, Найт казва: „Не го харесвам особено, но мисля, че с времето ще го харесам.” За логото си Каролин получава $35 през 1971 г. През 1983 г. обаче Найт й подарява златен пръстен с логото и с диамант, както и акции от компанията, за които се предполага, че са били на стойност $600 000. В началото логото е включвало думата "Nike", но впоследствие тя е отпаднала. Логото на олимпийските игри в Лондон е струвало £400 000 и много хора не го харесват... |
Подобни статии

Днес, когато чуем за „Свети Валентин”, си представяме изобилието от червени... [още]

С еволюцията хората са открили много неща... И един от основните изводи, до който... [още]

Онзи ден разглеждах една фланела и се чудех как да я изпера, когато попаднах на... [още]