Готов за работната седмица

0
47

Времето

Реклама

То е най-големият ни враг в 7 сутринта. Но това не е задължително – с малко планиране можем да превърнем този враг в най-добрия си приятел. А именно – прецени, възможно най-реалистично, колко време ти трябва за да станеш, да се приготвиш и да отидеш на работа или на лекции/училище и т.н. Добави още десетина минути и така ще знаеш точно кога трябва да станеш. По този начин сутринта ти ще е много по-малко напрегната, защото ще си спокоен, че си си разчел времето и че няма да закъснееш. Резултат – отново по-малко стрес.

Понеделник

А и колкото по-спокойно започнеш деня си, толкова по-добре ще се чувстваш до вечерта.

Нещата, които забравяме

Това също е нещо, което ни тормози, не само в неделя, ами и през седмицата – че ще забравим нещо важно, като излизаме рано сутринта.

КлючовеЕдиният начин да се справиш е да приготвиш нещата, които трябва да вземеш, от вечерта. Ако редовно забравяш ключове, телефон или портфейл, старай се да ги слагаш на определено място и да минаваш покрай това място на излизане. Ако нищо друго не върши работа, можеш да си направиш списък с нещата, които трябва да носиш със себе си, и да го залепиш на външната врата. По този начин винаги ще знаеш за какво да провериш в джобовете си, преди да тръгнеш.

Използвай енергията си

Обикновено часовете между 9 и 11 са най-продуктивни. Затова планирай най-важната или най-трудната работа за тогава. След като я отметнеш, останалата част от деня ще мине много по-леко. А това планиране от своя страна също ще намали неделния стрес.

Не се оплаквай

Хленченето само хаби полезна енергия и увеличава стреса. Ако имаш някакъв проблем, настрой се, че точно през тази седмица ще го разрешиш, че идващите дни ще донесат положителна промяна. Ако си готов за нея, това те прави по-спокоен и уравновесен, а и по-работоспособен. Отново се връщаме в началото – усмихни се и приеми идващата работна седмица като време, в което ще се случи нещо хубаво.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here