На 25 октомври 2006 световно известната испанска модна марка за мъже „Springfield” отбеляза появата си на българския пазар с официално откриване на магазин “SPF” в City Center Sofia. Там имаше много народ – медии, хайлайф, знаеш как е. И ние отидохме там, разгледахме. Видяхме, че и адреналинките са дошли, така че трудно се съсредоточихме върху задачата, тъй като бяхме заети да ги зяпаме и се наложи да препишем половината от материала от нашите приятели от Springfield. (Снимките се отварят в нов прозорец!)
ИСТОРИЯТА
Марката „Springfield”, създадена през 1988, е посветена на младите мъже с космополитен дух, които живеят в градовете. Стилът й отразява интереса към спорта, музиката и Интернет. Дизайнерите се стремят да задоволят потребностите на мъжа в неговото търсене на комфортна и актуална мода.
МАРКАТА
Крайната цел е създаването на съвременно и удобно градско облекло. За всички колекции е характерен младежки и небрежен стил. Всяка година „Springfield” представя две големи модни колекции: пролет/лято и есен/зима, като във всеки сезон има няколко различни линии.
КОЛЕКЦИЯ ЕСЕН/ ЗИМА ‘06-07
Тази колекция е разделена на три линии:
НА РАБОТА:
Тук стилът е спортно – небрежен, вдъхновен от „практичния” характер на бизнес облеклото. Забелязват се свежи подобрения като джобове, аксесоари, метални копчета и закопчалки, копчета за яка и подсилени шевове. Моделите са в разнообразни цветове в тъмната и неутрална гама, която подчертава мъжествеността. Присъстват и нюанси на синьо, сиво, сиво-зелено и екрю (т.е., светлобежово). Силен акцент е използването на черното и то в откровено „колежанския” стил. Денимът играе съществена роля в колекцията, в цяла гама нови разцветки, както и с атрактивните нови джобове и колани и пришитите фигури и декорации. Друга отличителна черта на линията са изчистените форми, наподобяващи тези на униформите.
В свободното време…