7 начина да покажеш най-доброто от себе си в офиса

0
39

Как да помогнеш на кариерата си в 7 различни ситуации:

Реклама

В офиса

1. На интервю – покажи, че можеш да решаваш проблеми

Разбира се, че квалификацията и опитът ти са важни. Но в днешните кризисни времена работодателите все повече търсят хора, способни да се справят с проблеми. Ако успееш по време на интервюто да покажеш, че трудностите не те плашат, а те мотивират да ги преодоляваш, това ще добави към дипломите ти онова малко нещо, което ще наклони везните към теб.

2. Като мениджър – уважавай достойнството на екипа си

Основно правило в дипломацията е, че ако искаш от някого да направи нещо или да промени поведението си, трябва да му предложиш елегантен и достоен начин да го стори. Ако пътят към изпълнението на задачата е унизителен, ти изглеждаш като тиранин. Ако обаче предложиш начин, по който подчинените ти вършат точно онова, което искаш от тях, без да жертват достойнството си, вече си мениджър. Това важи особено в случаи, в които някой от екипа ти трябва да поправи своя грешка.

3. Като колега – бъди забавен

Чувството за хумор те прави желан събеседник, а да си харесван в офиса никога не е излишно. Само че внимавай – съобразявай шегите си с публиката. Ако смяташ, че по-груба шега, по-сложна дума или по-деликатна тема няма да понесе на слушателите ти, измисли нещо по-безопасно.

4. Като служител – не закъснявай…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here