35 начина да изгорим мазнините на корема

0
1087

Салата

Реклама

Изгарянето на мазнините, премахването на излишните килограми и оформянето на мускулите са неща, които изискват дългосрочни и целенасочени усилия. Съветите, които сме събрали, макар и доста на брой, далеч не са всичко, което може да се каже по темата. Но са едно добро начало. Вмъкни поне няколко от тях в режима си и ще видиш, че резултати ще има.

1. Гарнитура? Да, моля, зеленчуци

Храненето навън понякога е предизвикателство за всички, които искат да поддържат добра форма. За да не е така, е необходимо само едно просто нещо – винаги избирай здравословните варианти. Можеш да ядеш пържолата си със задушени зеленчуци вместо с пържени картофи.

2. Не попускай хранения

Ако гладуваш дълго време, това кара тялото ти да започне да разгражда мускулна тъкан, за да произведе енергия. И да складира мазнини. Затова хапвай често и по малко.

3. Не си прекарвай живота на дивана

Ако прекарваш твърде много време пред телевизора, това може да е една от причините да не можеш да влезеш във форма. Намали времето за пасивни забавления и замести телевизора с разходка навън или с един час в залата.

4. Слагай оцет на салатата

Или дресинг на основата на оцет. Известно е, че киселите храни като лимон, оцет, кисело мляко, кисели краставички и т.н. увеличават изгарянето на мазнините. Кислините също така притъпяват скоковете в нивата на инсулина и намаляват скоростта, с която храната напуска стомаха ти.

5. Увеличи приема на протеини

Около 25-30% от калориите, съдържащи се в един грам протеин, се изгарят при храносмилането. За сравнение, при въглехидратите процентът е между 6 и 8.

6. И намали въглехидратите

Сигурно си го чувал хиляди пъти. Причината е, че работи.

7. Пий вода преди ядене

Водата ще напълни стомаха ти, което ще увеличи чувството за ситост и ще намали количеството приета храна.

8. Сложи наклон на пътечката

Ако бягаш на пътечката във фитнеса, старай се винаги да бягаш с наклон от поне 1%. По принцип бягането на пътечката изисква по-малко усилия от тичането навън. Наклонът изравнява нещата и прави тренировката на закрито почти като тичането в парка.

9. Мий си зъбите по-често

Звучи несвързано? Обаче логиката е доста добра. Според едно японско проучване мъжете, които мият зъбите си по-често, са по-слаби от онези, които ги мият по-рядко. Идеята е, че като си измиеш зъбите след хранене, приятният ментов послевкус те кара да избягваш подхапванията помежду храненията.

10. Но не забравяй малките подхапвания по средата между две хранения

Това, което е вредно, е дояждането, след като си хапнал току-що. (Защото мозъкът ти все още е нямал време да отчете факта, че си ял.) И точно този тип дояждане можеш да предотвратиш, като миеш зъбите след хранене. За разлика от това, хапванията между храненията са добър вариант, защото това ти позволява да ядеш на всеки около 3 часа и така да поддържаш метаболизма си в оптимална скорост.

11. Чети етикетите на храните…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here