Още преди да встъпи в длъжност (което стана на 20 януари), новият американски президент Барак Обама се беше превърнал в нещо като марка. Надеждите, свързани с промяната в Белия дом, оказват влияние не само на политическата сцена. Личността на новия президент вдъхновява кого ли не за какво ли не. Например един от най-именитите производители на коняк, Hennessy, пусна специален коняк в чест на Обама.
Той е limited edition и се казва „44”, защото Обама е 44-ият президент на САЩ. Произведени са 180 000 бутилки на цена $30 всяка. Част от приходите ще бъдат дадени за благотворителност.
Вярно, една такава бутилка няма как да стане част от историята, подобно на събитието, което отбелязва (встъпването в длъжност на Обама), защото ще бъде изпита твърде скоро. Но пък идеята е доста свежа.