Финансовата криза засегна кого ли не и какво ли не, но новината, че тя се е отразила и върху мъжкото бельо, малко ни изненада. Понеже нямаме подобни проучвания у нас, ето какво научихме за бельото и кризата по света.
Проучвания на пазара в САЩ показват, че продажбите на мъжко бельо са спаднали през последните месеци. А има цели теории за това как кризите се отчитат много вярно именно по тези продажби, понеже търсенето на мъжко бельо по принцип е непроменливо. Дори Алън Грийнспан се свързва с теории за бельото и икономиката. А те с две думи казват следното: когато има криза, тя се усеща и по това, че мъжете спират да си купуват ново бельо.
Причината вероятно е, че за семейните мъже има прекалено много разходи – жената, децата, къщата, колата, – затова по време на криза последното, за което се сещат, е бельото.
Някои виждат във всичко това конспирация, замислена от зъл гений, който иска да промотира завръщането на един друг вид бельо:
Същевременно обаче отделни марки съобщават за още по-забавна тенденция, свързана с бельото и кризата – увеличени продажби на розови слипове. Обяснението – цветът помага на мъжете, които си купуват такова бельо, да не се депресират от финансовите проблеми. По подобни причини се купували и светлосини, оранжеви и светлозелени слипове.