Ще се изненадаш, като видиш какво харесват хората. Единствено първото видео не ни изненадва – прослушването на Сюзан Бойл в риалити шоуто Britain’s Got Talent. Това видео е гледано от 120 милиона души през 2009 г.! То е видяно почти четири пъти повече от видеото, което е на второ място. Изпълнението определено си заслужава да го видиш, ако все още не си: Сюзан Бойл в YouTube- виж видеото
И оттук започват филмчетата, които ни карат да мислим, че хората явно имат твърде много свободно време.
На второ място по гледаемост е David After Dentist – видео на малко момченце след зъболекар. Детето говори глупости и е дезориентирано, защото е под въздействието на упойка, и мисли, че баща му, който снима, има четири очи. Не е супер тъпо, но все пак… 37 милиона гледания?!? Виж видеото
Когато си пуснахме третото видео от класацията, JK Wedding Entrance Dance, решихме, че идеята не е лоша. Някакви хора са решили да разнообразят сватбата си, като накарат приятелите си, облечени като шафери и шаферки, да влизат в църквата с танц. Първата половин минута беше интересно. До края на първата минута все още си казвахме, че е свежо. Към петата обаче вече беше еднообразно и продължавахме да гледаме, само за да разберем какво са намерили 33 милиона човека в това видео. Идея си нямаме. Виж видеото
Трейлърът на New Moon е на четвърто място, с 31 милиона гледания. Тук не се чудим особено – тийнейджърите по света са достатъчно многолюдна тълпа, за да направят такова число. Виж видеото
Петото видео може би дава лъч надежда. То е реклама на водата Evian, гледана 27 милиона пъти. Доста интересно в сравнение с видеата от 2 до 4. Виж видеото
Това е първата официална годишна класация на YouTube. Сподели какво мислиш за нея в коментарите!