Мъжкото онлайн списание
G-класа
Събота, 01 Септември 2007 19:43 Написано от Мирослав Тодоров   

Стил. Скорост. Динамика. Високa проходимост.
Надеждност. Класика. Лукс. В един автомобил? Хмммм...

Може би щеше да бъде невъзможно, ако през 1903 Пол Даймлер не се беше захванал да прави революционен автомобил със задвижване на четирите колела. В резултат от този проект през 1907 се появява “Dernburg Wagen” – нещо средно между автобус Чавдар и волска талига с четири добичета (оттам и 4х4). В последствие, през 1926, се появява моделът G 1. След него следват още няколко разработки - G 2, G 3 … Но най-важното е, че, колкото и цифрички да следват след G-то, тези автомобили притежавали изключителна за времето си проходимост и здравина.

След не особено успешния за Германия край на Втората световна война проектът “G” е прекратен, защото удовлетворявал само нуждите на армията (явно не много успешно). А пък германската индустрия се впрегнала да произвежда Костенурки и Опел-и.

Трябвало да минат много лета преди през 1979 Mercedes-Benz да възроди проекта под името “G-Class”. И така, без да искат, Mercedes-Benz създават една легенда, която вече 28 години не слиза от производство. Любовта на хората към модела личи и от прякорите, които той е успял да си лепне: “Вълкът”, “Немският УАЗ”, “Подводницата”, “Легендата”, “Германското кубче”… Това с УАЗ-а е малко озадачаващо, но сигурно препраща към военната жилка в G-класата, която е част от въоръжените сили на сума държави, сред тях Германия (изненада!), Австрия, Канада, Финландия, Норвегия, Сингапур, САЩ... Няма да изброяваме всички, за да не пропуснем някоя. А, да, и Ватикана!

Но какво прави този автомобил по-специален от всеки друг?

Ами, представи си да имаш високо проходим автомобил, който е много луксозен и същевременно има динамичните качества на спортен автомобил. В G-klasse е интегриран Мистър Мускул на задвижванията 4х4 - 4MATIC система за контрол, която помага дори на най-слабия шофьор да се справи с тежък, пресечен терен. Управлението на системата 4х4 се осъществява само от 3 бутона и 3 съединителя, дори малко дете може да се справи.

Моделната гама...




 

Подобни статии

Забавна хигиена

С тази джаджа можеш всеки път да влизаш под душа със секси мацка... [още]
BMW i3

Това е първият автомобил от електрическата серия на BMW... [още]
Pagani Huayra

Това е вторият модел на Pagani… [още]
Една кофичка храна за три месеца

Дъждовен есенен ден. Спал си до късно... [още]

Последно добавени:

Aston Martin Thunderbolt

Една концепция на Хенрик Фискър... [още]
iPhone 6 за годината на козата

По случай китайската нова година... [още]
Mercedes-Benz F 015 - автомобил без шофьор

"Ексклузивен пашкул на колела"... [още]

Най-новите

Даво Гарсия за зумба, емоциите и трениро

News image

Една латиноамериканска ср...

А ти опита ли Gillette Fusion Proglide с

News image

Ново от Gillette...

THE SHIVAS + COMASUMMER в Бургас

News image

На 20 август на закр...

Честит август!

News image

Няколко снимки на Сара Са...

Калъфче за клечки за зъби

News image

Това е едно от нещата, за...

Летен стил: шапка за плажа

News image

Плажен стил...

Лято с Елизабет

News image

Ако ти трябва вдъхновение...

Изкуството на тройката: разказ от първо

News image

Карли разказва от личен о...

Британска инвазия на SPIRIT of Burgas 20

News image

KWABS, STEREO MCs и MILOW...

35 начина да изгорим мазнините на корема

News image

Гореща лятна тема...




За нас:

  • Vratovrazka.bg - онлайн списание само за мъже!
  • Защото ние сме мъже. Нека се забавляваме заедно!

Авторско право:

©2006-2009 „Уеблинк Медиа“ ООД Всички права запазени. Всички текстове и изображения, публикувани в vratovrazka.bg са собственост на „Уеблинк Медиа“ ООД и техните партньори и са под закрилата на Закона за авторското право и сродните му права. Използването и публикуването цялото съдържание на сайта или на част от него без разрешение/откупено авторско право от „Уеблинк Медиа“ ООД е забранено. Условия за ползване.

За реклама

reklama@vratovrazka.com

тел: +359895795740

Допълнителна информация