Когато рекламираш очила, най-добре е да облечеш манекенката само в тях. До този фундаментален пазарен принцип са стигнали от Tom Ford, правейки кампанията си за следващия сезон.
Мацката от снимките се казва Каролин Мърфи. Родена е във Флорида през 1975 г. и може да се похвали с доста богата кариера - снимала се е за корицата на Sports Illustrated Swimsuit Issue, Vogue са я обявявали за модел на годината, а Estée Lauder са я избрали за свое рекламно лице.
В кампанията за очилата на Tom Ford Каролин, както вече стана дума, е само по очила и по бели линии, оставени от банския й. И двете й стоят много добре. Най-много ни харесва идеята на четвъртата снимка - ето така трябва да се сресва един мъж сутрин!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Тази рекламна кампания ни напомни за един друг урок - как се продават бижута: