Мъжкото онлайн списание
Здраво тяло » Хранене и Спорт » S-образна стойка - Страница 2
S-образна стойка - Страница 2
Сряда, 17 Декември 2008 13:42 Написано от Мартин Гергов   

И в един момент, когато травмата вече е налице, започват истинските проблеми и ходене по мъките. Обикновено личният лекар ви насочва към фитнес залата, ако положението не е много сериозно, за да правите упражнения за стабилизиране на мускулите на гърба (дългия гръбен мускул), а аз бих добавил и коремните мускули.

Във фитнеса: подходящи упражнения за S-образна стойка:

Хиперекстензии1. Хиперекстензии (гръбни преси):

Това е най-лесното за изпълнение упражнение за стабилизиране на правилната стойка и дългия гръбен мускул. Преди да започнете тренировката, попитайте инструктора в залата дали има специален уред за хиперекстензии и ако има, го помолете да ви покаже правилното изпълнение на упражнението.

По време на изпълнението не забравяйте, че гърдите ви трябва да са изпъчени силно напред, седалището – силно назад, а главата да сочи напред и леко нагоре.

Като начало ви препоръчвам да започнете изпълнението без допълнителна тежест. Пет серии по 15-20 повторения без тежест е добър вариант като начало. След няколко тренировки, когато се почувствате по-стабилни, започнете да правите упражнението например с диск от 5 килограма и така малко по малко, в зависимост от резултатите, увеличавайте тежестта.

2. Наведи с щанга на рамене – още едно подходящо упражнение

Начин на изпълнение:

Застанете прави с разкрач малко по-широк от широчината на раменете. Поставете щанга (лост) според вашите възможности на рамене зад врата (точно над лопатките, до най-горната им част).
Стойката е както при хиперекстензиите – S-образна.

След като сте готови, наведете се с леко сгънати крака, без да изтървате дори за миг правилната стойка, така, че горната част на тялото да бъде успоредна на пода. След това се изправете до начална позиция.

Ако решите да добавите това упражнение като второ, направете 3-4 серии от 10 повторения с тежест.

И още едно упражнение...



 

Подобни статии

2 грешки на епилацията

Те могат да доведат до изключително неприятни последици... [още]
Правила за хубав аромат

Как най-добре да употребяваш ароматната козметика... [още]
Профилактика на настинките

Вече писахме за това как да се бориш с настинките, но вероятно знаеш, че по-добре е... [още]
Твоят тип кожа

НЕ САМО ЖЕНИТЕ ТРЯБВА ДА СЕ ГРИЖАТ ЗА КОЖАТА СИ. Грижите за нея са нещо съвсем... [още]

Последно добавени:

Най-новите

Даво Гарсия за зумба, емоциите и трениро

News image

Една латиноамериканска ср...

А ти опита ли Gillette Fusion Proglide с

News image

Ново от Gillette...

THE SHIVAS + COMASUMMER в Бургас

News image

На 20 август на закр...

Честит август!

News image

Няколко снимки на Сара Са...

Калъфче за клечки за зъби

News image

Това е едно от нещата, за...

Летен стил: шапка за плажа

News image

Плажен стил...

Лято с Елизабет

News image

Ако ти трябва вдъхновение...

Изкуството на тройката: разказ от първо

News image

Карли разказва от личен о...

Британска инвазия на SPIRIT of Burgas 20

News image

KWABS, STEREO MCs и MILOW...

35 начина да изгорим мазнините на корема

News image

Гореща лятна тема...




За нас:

  • Vratovrazka.bg - онлайн списание само за мъже!
  • Защото ние сме мъже. Нека се забавляваме заедно!

Авторско право:

©2006-2009 „Уеблинк Медиа“ ООД Всички права запазени. Всички текстове и изображения, публикувани в vratovrazka.bg са собственост на „Уеблинк Медиа“ ООД и техните партньори и са под закрилата на Закона за авторското право и сродните му права. Използването и публикуването цялото съдържание на сайта или на част от него без разрешение/откупено авторско право от „Уеблинк Медиа“ ООД е забранено. Условия за ползване.

За реклама

reklama@vratovrazka.com

тел: +359895795740

Допълнителна информация