Мъжкото онлайн списание
Здраво тяло » Хранене и Спорт » 4 правила за здравословно хранене
4 правила за здравословно хранене
Сряда, 05 Януари 2011 13:26 Написано от Vratovrazka.bg   

Сандвич

Те не са трудни за спазване, а имат голям ефект. А и именно след края на празниците имаме най-голяма нужда от по-здравословно хранене.

1. Не пропускай закуската

Времето сутрин обикновено не стига. Трябва да се приготвиш за работа, да глътнеш две глътки кафе, а понякога изобщо не ти се става и предпочиташ да замениш кафето и сутрешния блок с още десет минути излежаване. Кой ти има време за закуска?

Да, обаче именно закуската е един от ключовете към здравословното хранене и поддържането на теглото. Причината е, че обикновено тя се състои от фибри и протеини (да, не говорим за закуска от типа на една мазна баничка и три милинки).

Препечен хляб, млечни продукти, яйца, овесени ядки – тези храни са подходящи за закуска и доставят на организма полезни и необходими вещества. Освен това закуската е начинът да издържиш по-лесно до обедната почивка и да не нагъваш чипс тайно в офиса, защото коремът ти стърже.

2. Не изгладнявай

Ако огладнееш между закуската и обяда и имаш възможност, хапни нещо. То трябва да е малко и здравословно – например един плод или малко кисело мляко. Не се оставяй да изгладнееш твърде много, защото така има опасност да преядеш на следващото хранене. Също така, ако похапваш нещо между храненията, то не трябва да е боклучава храна от сорта на чипсове, снаксове с вкус на десет вида месо или бисквити с двоен крем.

3. Не яж от големи чинии

Колкото по-голяма е чинията, толкова повече ще се стремиш да си я напълниш. А така и така си я напълнил, най-добре е да я доядеш, дори и да не ти се яде всичкото, нали?

По този начин хората преяждат. Затова си вземи по-малка чиния, сложи си толкова, колкото е една разумна порция, и не си сипвай допълнително.

4. Внимавай със сладките напитки

Калориите, които приемаме, не идват само от храната. Често хората не се замислят, че сладките напитки не са по-различни от сладките храни.

Затова внимавай какво пиеш. Ако пиеш сокове, купувай си такива, които са без добавена захар и са 100% плодови. Останалите съдържат твърде много захар, която не ти е необходима. Пий и достатъчно вода.

снимка: sxc.hu

 

Подобни статии

Колко често трябва да се тренира

Това е един от честите въпроси в моята практика... [още]
Кестените - вкусни и полезни

Кестените са типична есенна храна... [още]
6 здравословни навика

Те ще те направят по-здрав... [още]
Професионалните фитнес уреди

През погледа на Мартин Гергов... [още]
Продуктите за коса

Грижите за косата отдавна нямат пол. Може би само в праисторията сме ставали от... [още]

Последно добавени:

Най-новите

Даво Гарсия за зумба, емоциите и трениро

News image

Една латиноамериканска ср...

А ти опита ли Gillette Fusion Proglide с

News image

Ново от Gillette...

THE SHIVAS + COMASUMMER в Бургас

News image

На 20 август на закр...

Честит август!

News image

Няколко снимки на Сара Са...

Калъфче за клечки за зъби

News image

Това е едно от нещата, за...

Летен стил: шапка за плажа

News image

Плажен стил...

Лято с Елизабет

News image

Ако ти трябва вдъхновение...

Изкуството на тройката: разказ от първо

News image

Карли разказва от личен о...

Британска инвазия на SPIRIT of Burgas 20

News image

KWABS, STEREO MCs и MILOW...

35 начина да изгорим мазнините на корема

News image

Гореща лятна тема...




За нас:

  • Vratovrazka.bg - онлайн списание само за мъже!
  • Защото ние сме мъже. Нека се забавляваме заедно!

Авторско право:

©2006-2009 „Уеблинк Медиа“ ООД Всички права запазени. Всички текстове и изображения, публикувани в vratovrazka.bg са собственост на „Уеблинк Медиа“ ООД и техните партньори и са под закрилата на Закона за авторското право и сродните му права. Използването и публикуването цялото съдържание на сайта или на част от него без разрешение/откупено авторско право от „Уеблинк Медиа“ ООД е забранено. Условия за ползване.

За реклама

reklama@vratovrazka.com

тел: +359895795740

Допълнителна информация