Мъжкото онлайн списание
Здраво тяло » Хранене и Спорт » 35 начина да изгорим мазнините на корема - Страница 3
35 начина да изгорим мазнините на корема - Страница 3
Петък, 15 Май 2015 15:28 Написано от Vratovrazka.bg   

Хляб

24. Избягвай белия хляб

Това е храна, която отива директно върху плочките ти.

25. Най-голямото хранене нека да е след тренировката

Трябват ти калории (енергия), за да храносмилаш. А проучванията показват, че след тренировка изразходваш повече калории в преработване на храната.

26. Не пропускай закуската

Хората, които закусват, по-рядко са с наднормено тегло от онези, които пропускат закуската. Причината вероятно е, че храненето преди обяд спомага за регулирането на нивата на инсулина и на чувството за глад. Ако не закусваш, вероятността да преядеш през деня е по-голяма.

27. Оставяй храна

Ако в чинията ти - или на масата - все още има храна, а ти вече си се нахранил, не се притеснявай да оставиш храната или, ако си навън, да помолиш да я приберат за вкъщи (или за кучето). Бори се с желанието да ометеш всичко пред погледа си.

28. Хапвай ядки

Те засищат повече от повечето останали храни. Въпреки че са висококалорийни, калориите им не водят до наптрупване на мазнини.

29. Никога не си забранявай любима храна

Забраните, особено когато се отнасят до нещо любимо, не са добър подход. Ако си забраниш нещо, което обичаш, ще го искаш още повече. Вместо да се настройваш, че няма да ядеш любимата си храна, опитай се да хапваш по малко от нея, само отвреме навреме.

30. Добави нова дейност в деня си

Ходи винаги, когато можеш, вместо да използваш градски транспорт, асансьор или ескалатор. Дори и да е малко, това допълнително движение има значение.

31. Наспивай се

Достатъчният и качествен сън е изключително важен за добрата ти форма. Причината - мастните клетки в тялото произвеждат хормон, наречен лептин, който помага на тялото да следи колко потенциална енергия (т.е., мазнини) има складирани. Но лептинът се произвежда само в някои фази на съня. Т.е., ако пропуснеш тези фази, защото не се наспиваш достатъчно качествено, това ще наруши нивата на хормона и ще остави тялото ти без реална представа за енергията, с която разполага. В резултат на което ще се окаже, че не изгаряш калории, а ги складираш.

32. Тегли се всеки ден

Не е нужно да се вживяваш в тегленето и да го превръщаш в мания. Но е важно да следиш теглото си, за да уловиш напълняването още в самото му начало. Тегли се по едно и също време, най-добре сутрин на гладно.

33. Не гладувай

Това има обратен ефект - когато тялото се окаже без достатъчно хранителни вещества, то започва да складира мазнини. И дори известно време след като започнеш отново да се храниш нормално, складирането продължава.

34. Яж по-бавно

Много пъти е ставало дума за времето, което е необходимо на мозъка ни, за да обработи информацията, че вече ядем. Или че вече сме сити. Това време може да е 10-20 минути. Затова се старай да ядеш бавно - така вероятността да преядеш е по-малка.

35. Отпускай се веднъж седмично

Достатъчно е да следваш здравословен хранителен режим в останалото време. Едно по-обилно хапване на седмица няма да развали фигурата ти, стига да не ти стане навик. Все пак в живота човек трябва и да се отпуска отвреме навреме.



 

Подобни статии

10 цитата за бръсненето

Какво казват известните мъже за бръсненето... [още]
15 суперхрани

Ти ядеш ли от тях? [още]
Фитнес съветите на Джейми Фокс

Актьорът за тренировките, храненето и начина на живот... [още]
Сауна ефектът и отслабването

„Искам да отслабна бързо”... [още]
5 грешки при грижата за кожата

Грижите за добрия външен вид не могат да изключат грижите за кожата... [още]

Последно добавени:

Най-новите

Даво Гарсия за зумба, емоциите и трениро

News image

Една латиноамериканска ср...

А ти опита ли Gillette Fusion Proglide с

News image

Ново от Gillette...

THE SHIVAS + COMASUMMER в Бургас

News image

На 20 август на закр...

Честит август!

News image

Няколко снимки на Сара Са...

Калъфче за клечки за зъби

News image

Това е едно от нещата, за...

Летен стил: шапка за плажа

News image

Плажен стил...

Лято с Елизабет

News image

Ако ти трябва вдъхновение...

Изкуството на тройката: разказ от първо

News image

Карли разказва от личен о...

Британска инвазия на SPIRIT of Burgas 20

News image

KWABS, STEREO MCs и MILOW...

35 начина да изгорим мазнините на корема

News image

Гореща лятна тема...




За нас:

  • Vratovrazka.bg - онлайн списание само за мъже!
  • Защото ние сме мъже. Нека се забавляваме заедно!

Авторско право:

©2006-2009 „Уеблинк Медиа“ ООД Всички права запазени. Всички текстове и изображения, публикувани в vratovrazka.bg са собственост на „Уеблинк Медиа“ ООД и техните партньори и са под закрилата на Закона за авторското право и сродните му права. Използването и публикуването цялото съдържание на сайта или на част от него без разрешение/откупено авторско право от „Уеблинк Медиа“ ООД е забранено. Условия за ползване.

За реклама

reklama@vratovrazka.com

тел: +359895795740

Допълнителна информация