Мъжкото онлайн списание
Здраво тяло » Хранене и Спорт » Успешният мъж с маратонките - Страница 2
Успешният мъж с маратонките - Страница 2
Сряда, 10 Февруари 2010 16:43 Написано от Vratovrazka.bg   

Тичане край плажа

Добре, обаче, все пак, как да намериш време за тичане - навън или на пътеката във фитнеса? Има няколко начина:

- Стани рано.

В началото ще е трудно, но после ще стане навик. Сутрешният крос е идеален начин да започнеш деня, а и учените твърдят, че са ти необходими само пет седмици, за да свикнеш с новия тренировъчен режим и ранното ставане. И въпреки че ще ставаш по-рано, най-вероятно ще се наспиваш по-добре заради физическата активност – така твърдят изследванията по въпроса.

- Превърни движението в приоритет.

През деня често правим неща, които не са ни чак толкова необходими. Ако сметнеш колко време прекарваш пред телевизора например, може и да откриеш, че всъщност можеш да намериш време да потичаш. Погледни нещата така – 30 минути бягане си струват повече от един епизод на някой сериал.

- Използвай тичането.

Ако си мислиш, че времето за тренировка пречи на работата ти, пробвай да съчетаеш двете неща. Докато правиш сутрешния си крос или бягаш на пътеката, можеш да прехвърляш в ума си презентацията, която имаш да направиш днес, или задачите, които са ти останали от вчера и с които трябва да се заемеш. Докато тичаш, имаш време, в което си сам с мислите си, и това време може да бъде използвано.

Друг вариант е да поканиш приятелката си или момичето, с което отскоро излизаш, да потича с теб. Отдавна се знае, че общите тренировки влияят добре на една връзка, включително на и на секса.

С две думи: една малка сметка ще ти покаже, че ако тичаш четири-пет пъти седмично по 30 минути, това са два-два и половина часа на седмица. Което не е никак много.

Само тичане ли?

Всички изброени положителни ефекти се отнасят за всяко кардио упражнение – тичане, колоездене, плуване, гребане. Ако имаш възможност, редувай различните видове.

Колко често?

За да усетиш максималния ефект на тренировките, те трябва да са поне три пъти седмично.

Здравословните ефекти на кардио тренировките са много, ето някои от тях:
- подобряват концентрацията;
- увеличават количеството на допамина в кръвта и така улесняват комуникацията между различните части на мозъка;
- намаляват стреса
- намаляват депресията.

снимки: sxc.hu



 

Подобни статии

Фитнес съветите на Джейми Фокс

Актьорът за тренировките, храненето и начина на живот... [още]
За брадата

Харесват ли я жените и полезна ли е за здравето? [още]
Проблеми с ерекцията

Каквото и да си говорим, пенисът е един от основните източници на нашето... [още]
Зелени храни за пролетта

В началото на пролетта... [още]
2 грешки на епилацията

Те могат да доведат до изключително неприятни последици... [още]

Последно добавени:

Най-новите

Даво Гарсия за зумба, емоциите и трениро

News image

Една латиноамериканска ср...

А ти опита ли Gillette Fusion Proglide с

News image

Ново от Gillette...

THE SHIVAS + COMASUMMER в Бургас

News image

На 20 август на закр...

Честит август!

News image

Няколко снимки на Сара Са...

Калъфче за клечки за зъби

News image

Това е едно от нещата, за...

Летен стил: шапка за плажа

News image

Плажен стил...

Лято с Елизабет

News image

Ако ти трябва вдъхновение...

Изкуството на тройката: разказ от първо

News image

Карли разказва от личен о...

Британска инвазия на SPIRIT of Burgas 20

News image

KWABS, STEREO MCs и MILOW...

35 начина да изгорим мазнините на корема

News image

Гореща лятна тема...




За нас:

  • Vratovrazka.bg - онлайн списание само за мъже!
  • Защото ние сме мъже. Нека се забавляваме заедно!

Авторско право:

©2006-2009 „Уеблинк Медиа“ ООД Всички права запазени. Всички текстове и изображения, публикувани в vratovrazka.bg са собственост на „Уеблинк Медиа“ ООД и техните партньори и са под закрилата на Закона за авторското право и сродните му права. Използването и публикуването цялото съдържание на сайта или на част от него без разрешение/откупено авторско право от „Уеблинк Медиа“ ООД е забранено. Условия за ползване.

За реклама

reklama@vratovrazka.com

тел: +359895795740

Допълнителна информация