Мъжкото онлайн списание
Здраво тяло » Хранене и Спорт » Оформяне на коремните мускули - Страница 3
Оформяне на коремните мускули - Страница 3
Четвъртък, 28 Май 2009 13:19 Написано от Мартин Гергов   

Коремни мускулиКаква е тренировъчната програма за коремни мускули

Лично аз ви препоръчвам да се придържате към базовите, прости упражнения при трениране на всички мускулни групи, в случая коремни мускули. Естествено, от голямо значение са и стажът във фитнес залата и целта ви. Аз съм правил и по 20 серии за горна част на корема и още толкова за долната част, започвайки с по 20 повторения (наклонът да е такъв, че да стават 20).

Ето кои са упражненията, които аз бих ви препоръчал за красиви и симетрични коремни мускули:

1. Коремни преси за горната част на корема (10 серии са добър вариант)
2. Вдигане на краката за долната част на корема - също толкова.
3. Въртене на тялото в кръста с лост 5-8-10 кг зад врат (индивидуално е) - 4-5 серии по 50 повторения.
4. Комбинирани коремни преси: какво ще кажете за още 10 серии?

И всичкото това го правете през два дни. Което ще рече, че днес например ги правите, следващите два дни почивате и на третия пак отначало!

По-нататък

А когато след време коремните ви плочки се открояват и искате те да са по-мъжествени и груби, може да започнете да увеличавате обема им, като ги тренирате с тежест.

Примерно за горната част на корема взимате един дъмбел или диск на гърди и правите по 8-10 повторения. Тежестта на дъмбела обаче трябва да е такава, че наистина 10 да е максималното ви повторение. Естествено, не забравяйте преди това да разгреете корема си с по-леки серии и тежести, за да се предпазите от травми.

Внимавайте и със стойката, която в легнало положение трябва да наподобява котешки гръб - по този начин ще натоварвате изцяло мускулите на корема.

Вариация на коремните преси

За малко да забравя. Ако стандартните коремни преси на пейка ви писнат, може след време да ги замените с едно упражнение, което аз бях забравил и което наскоро ми го припомни един клиент в залата.

Става въпрос за упражнението „молитва". За целта застанете на колене, като си подложите мека постелка под тях, за да не ви убива. Хванете въжетата за трицепсово разгъване на горен скрипец и с котешката поза, държейки се само на корема, започнете да се молите за греховете си, които сте допускали през годините, позволявайки си мазни и сладки изкушаващи храни.

Защото молитвата не е само за храма или църквата! Залата също е един от вашите храмове. Ако искате, поставете си Шварценегер пред вас или пък Памела Андерсън!

Сложете си слушалките, изолирайте се от останалите посетители, пуснете си нещо надъхващо ви за тренировка (лично аз предпочитам Rammstein или Haggard) и е време за яка тренировка на коремните мускули!



 

Подобни статии

Бръсненето: няколко правила

Това е ритуал, който се свързва със ставането и сутрешното кафе и за повечето мъже... [още]
Вредната храна може да доведе до пристрастяване

Подобно на наркотиците и тютюна... [още]
Лаптопите и мъжката плодовитост

Мит ли е, че лаптопът в скута може да доведе до безплодие при мъжете? [още]
5 храни, които нямат място в хладилника ти

Те намаляват резултатите от фитнеса... [още]
Перфектната тройка

Става въпрос не за шведска тройка, а за перфектната тройка във фитнеса... [още]

Последно добавени:

Най-новите

Даво Гарсия за зумба, емоциите и трениро

News image

Една латиноамериканска ср...

А ти опита ли Gillette Fusion Proglide с

News image

Ново от Gillette...

THE SHIVAS + COMASUMMER в Бургас

News image

На 20 август на закр...

Честит август!

News image

Няколко снимки на Сара Са...

Калъфче за клечки за зъби

News image

Това е едно от нещата, за...

Летен стил: шапка за плажа

News image

Плажен стил...

Лято с Елизабет

News image

Ако ти трябва вдъхновение...

Изкуството на тройката: разказ от първо

News image

Карли разказва от личен о...

Британска инвазия на SPIRIT of Burgas 20

News image

KWABS, STEREO MCs и MILOW...

35 начина да изгорим мазнините на корема

News image

Гореща лятна тема...




За нас:

  • Vratovrazka.bg - онлайн списание само за мъже!
  • Защото ние сме мъже. Нека се забавляваме заедно!

Авторско право:

©2006-2009 „Уеблинк Медиа“ ООД Всички права запазени. Всички текстове и изображения, публикувани в vratovrazka.bg са собственост на „Уеблинк Медиа“ ООД и техните партньори и са под закрилата на Закона за авторското право и сродните му права. Използването и публикуването цялото съдържание на сайта или на част от него без разрешение/откупено авторско право от „Уеблинк Медиа“ ООД е забранено. Условия за ползване.

За реклама

reklama@vratovrazka.com

тел: +359895795740

Допълнителна информация